عشق جدید مبارک(شعر عاشقانه)

\"\" *عشق جدید مبارک* \"\"

روزای من بی چشمات واسم شگوم نداره \"\" چشمای من مداوم هوای گریه داره
www.Rizba.blogskY.com
هر جا دیدی که اشکی درس شبیه دریاس \"\" آخرین یادگار از مردی همیشه تنهاس
www.Rizba.blogskY.com
دنیای من تاریک و دنیای تو چه روشن \"\" نصیب دیگرون شد بهشت واسم جهنم
www.Rizba.blogskY.com
خنده های لبامو گرفتی و ربودیش \"\"من همون عشقی ام که به خاطرات سپردیش
اشکای توی چشمام ازت یه یادگار موند \"\" نور توی چشامو به سوی نیستی کشوند
                                        www.Rizba.blogskY.com                                      
از آسمون شبهام چیدم واست ستاره \"\" به گمونم که هیچ کس گلی مثت نداره
www.Rizba.blogskY.com
وقتی تو رفتی چشمام شمع مسیر باد شد \"\"خنجر سرد غصه  به قلب عاشقم خورد
www.Rizba.blogskY.com


بقیه در ادامه مطلب...


خونه ی من بی چشمات گل نداره کویره \"\"بدون که عاشق تو همین روزا می میره
www.Rizba.blogskY.com
نرو سفر مسافر نبودنت یه درده \"\" کاشکی بدونی غمت با قامتم چه کرده
www.Rizba.blogskY.com
تنهام میذاری میری قلب و دلم شکسته \"\" اونی که عاشقم بود دل به دلم نبسته
www.Rizba.blogskY.com
اگه تو باشی خوبم سیاهی رنگارنگه \"\"حتی چیزای زشتم با تو برام قشنگه
www.Rizba.blogskY.com
ببخش اگه دل من واست کشیده آهی \"\" ای که تو خواب منی وقت سحرکجایی؟
www.Rizba.blogskY.com
میون دستای من خشکید گلای قرمز \"\" امید من سرابه دوسم نداری هرگز
www.Rizba.blogskY.com
هر بدی و گناهی نمیشه کار تقدیر \"\" خون منو ریختی و میگی نداری تقصیر
www.Rizba.blogskY.com
نوشتن غم دل خیلی می خواد حوصله \"\" ولی دیگه تو قلبم صبری نذاش فاصله
www.Rizba.blogskY.com
نمی دونم بعد تو یه عاشقم یا شاعر \"\" تو خونه ی دل تو که من شدم مسافر
www.Rizba.blogskY.com
حقم نبود بی چشمات رخت سفر ببندم \"\" با هر نگاه شومت مثل یه بید بلرزم
www.Rizba.blogskY.com
روزای من تاریک و شبای تو پر از نور \"\" جاتو به کس نمی دم مگرفقط خاک گور
www.Rizba.blogskY.com
توی خوابام می بینم خورشید پر ازفروغه \"\" خوابای من پوچن و تعبیرشون دروغه
www.Rizba.blogskY.com
ساده لوحم ولی باز عاشق چشمات منم \"\"حلقه توی دستته از توی دنیا میرم
www.Rizba.blogskY.com
لباس عروس تنت اشکامو جاری کرده \"\" کور شدم از گریه ها چشام دیگه بی اشکه
www.Rizba.blogskY.com
خورشید خانوم شبهام عشق جدید مبارک \"\" بی تو اسیر غمهام ،دیدارمون قیامت
www.Rizba.blogskY.com
دست تو رو گرفته نبض دلم وا میسته \"\" تو عکس یادگاری کنار تو وامیسته
www.Rizba.blogskY.com
خیلی بی رحمی خوبم؛چرا منو شکستی \"\"به روی عاشق خود هر دو چشاتو بستی
www.Rizba.blogskY.com
من میمیرم الهی شب و روزش تیره شه \"\" ازت میخوام خداجون چشاش به درخیره شه
www.Rizba.blogskY.com
الهی که عزیزات یکی یکی بمیرن \"\" اشکای توی چشمام حق منو بگیرن
www.Rizba.blogskY.com
خدانگهدار عشقم بدبخت شدن سزاته \"\" ولی بازم عاشقت اسیر و جون فداته
www.Rizba.blogskY.com
شاید یه روزی عشقم، اشکتو در بیاره \"\"به اون خدا مثل من هیشکی دوست نداره

نظرات 2 + ارسال نظر
mina چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.jimidandooni.com

خکشل بود

خم.هعم یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:24 ب.ظ http:// تمخهخم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد